torsdag 22. oktober 2009

Ønskeliste.. :)

Det er kanskje litt tidlig å begynne å tenke på julen, men plutselig er den her! :) Mange jeg kjenner har allerede kommet i gang med julepresangene, mens jeg sitter og lager julekorter og bursdagskorter, og synger julesanger ;) hehe.
Jeg har en hel haug med ferske interiørblader som ligger og venter på meg - (har samlet seg litt opp siden jeg har hatt en del kort-prosjekter på gang i det siste :) )
Men her er i hvertfall noe jeg har skikkelig lyst på! :)) Det er lov å drømme (",) ...



-Jeg falt helt pladask for denne puffen som kan kjøpes hos Kvist. Har du sett noe så koselig og sjarmerende :D
Her snakker vi kjærlighet ved første blikk! ;P
Jeg vil ha en grå en! :)) Jeg klarer ikke å glemme denne med det første :)
(Kan sees i diverse interiørblader for tiden ;)




2 kommentarer:

  1. Hei, fine!
    Her er strikkeoppskrift på den :)

    http://www.pickles.no/puff-daddy/2009/1/29/puff-daddy.html?currentPage=2#comments

    Merete

    SvarSlett
  2. oii, kjempeflott! tusen takk! :D altslags du finne da! :D

    SvarSlett

Jeg blir veldig glad om du legger igjen noen ord! :)
Takk! ;o)