mandag 7. desember 2009

"Kreativ Hobbys Utfordring - 10 Julekort" - nr. 5

Heisann! Her er fortsettelsen på julekortutfordringen som jeg fikk bli med på, hos Kreativ Hobby :)
Det er så kjekt å lage julekort! Er spennende å prøve nye, utradisjonelle varianter i stedet for alltid å lage tradisjonelle, (men jeg liker det også da ;) ) -som på dette kortet hvor jeg har brukt mønstret rispapir fra en butikk i London som heter Paperchase, og gullnettingen er også derfra. Og alle de fem koselige stemplene er fra Kreativ Hobby  som har kjempemange fine stempler å by på! På "billettstempelet" brukte jeg "stor klem fra meg"-stempelet inni. Jeg synes stempelet inni kortet er så skjønt -formet som et juletre ;o)
Jeg har bl.a brukt Spellbinders for å lage fasongen hvor det står "God Jul" og på stempelet inni, og diverse småpynt som blomster og snøfnugg kuttet ut med paper shaper fra Martha Stewart. De brune bordene er laget av vanlig Bazzil og M.S border punch.








Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg blir veldig glad om du legger igjen noen ord! :)
Takk! ;o)