mandag 7. desember 2009

"Kreativ Hobbys Utfordring - 10 Julekort" - nr. 9

Her ønsket jeg å bruke litt utradisjonelle farger, for å friske opp julekortproduksjon-tilværelsen litt ;o)
Dette foldekortet var veldig gøy å lage, så jeg kommer nok til å lage flere av denne varianten :o) Og så er det så kjekt å gi bort noe som er annerledes enn vanlige kort! :D  Det blir mer personlig da. :)  (derfor jeg er bitt av scrappe-basillen kanskje..)
Men uansett- Stemplene på framsiden er begge fra Kreativ Hobby, og er så koselige :)) Det er så skjønt det "God jul"-stempelet med snø på toppen av bokstavene :)
Blomster-"oppsatsen" er festet på de grønne og hvite bordene, og alt må dras opp og av for å kunne åpne kortet. Og inni er tekst-stemplene fra Kreativ Hobby de også :) Jeg tror nok"God jul"-stempelet inni er ett av mine yndlings julestempler, for jeg har brukt det ganske ofte :D









--Framsiden vist i forskjellig lys.. :P







Siste kort i denne julekort utfordringen fra Kreativ Hobby, kommer senere i kveld, for nå skal jeg sitte barnevakt! :)





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg blir veldig glad om du legger igjen noen ord! :)
Takk! ;o)