torsdag 13. mai 2010

50års-dag

Dette kortet er også et bestillingskort. Hun som skulle ha det er en kollega av en venninne av meg :) Jeg fikk vite at det var til en mann, og at han likte godt gitarer -og det var stort sett det. Noen som sa "kunstnerisk frihet"? :)) Kort til gutter/menn er ikke det jeg anser som min 'spesialitet' ;) men jeg ble i grunnen ganske fornøyd til slutt allikevel, om jeg kan si det selv.. ;)  Det som var litt morsomt, var at etter at dette kortet var ferdig laget, fikk jeg vite at han skulle få gitar i presang den dagen, så det var jo litt kjekt :) Her er resultatet --->




Dette er innsiden. Prøver å ikke gjøre det for "jentete" når jeg lager guttekort, men noe pynt måtte jeg jo ha på :D

Jeg slet veldig med lyset den kvelden, så beklager de dårlige bildene ;o)

2 kommentarer:

  1. Fantastisk kreativt kort! Du er flink!

    SvarSlett
  2. Tusen takk for det! :)) så hyggelig da! :)

    SvarSlett

Jeg blir veldig glad om du legger igjen noen ord! :)
Takk! ;o)