torsdag 13. mai 2010

Come-back ? :)

Nå er jeg igang igjen! :) Etter et blogge-tørke på ganske lang tid, har jeg tatt meg selv i nakken og satt igang igjen :) Håper det varer lengre denne gangen ;) Idag har jeg meldt meg inn i en netthandel (epla.no) for salg av egenproduserte ting og tang, og har øynet et håp med tanke på å selge mer av det jeg lager ;o) Ting hoper seg fort opp kan du si, så det er litt greit å få plass til nye prosjekter på 'scrappepulten' også, hehe. Butikken min finner du på http://epla.no/shops/paperplay/. Det kommer nok ikke til å være identiske ting her som i nettbutikken og vice versa, men ser du noe du liker- ta gjerne kontakt med meg så lager jeg med glede på bestilling :)

Nå tenkte jeg å slenge inn en del nye bilder av det jeg har laget i det siste. Håper du liker det du ser :)

Dette er et bursdagskort jeg laget til en venninne.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg blir veldig glad om du legger igjen noen ord! :)
Takk! ;o)