søndag 21. februar 2010

Da var det på tide å blogge litt igjen.. :)

Heisann! Etter et stort blogge-tørke, fant jeg ut at nå måtte jeg begynne på an igjen her. Fikk kanskje litt "nok" av det i julen, og det har vært travle tider, så jeg har ikkje prioritert det.. (",) men nå er det et nytt år og nye tider og ikke minst nye farger! :)
Jeg ser virkelig frem til våren, har fått nok av snø og is og kulde :(  Våknet til en ny dose med snø idag, og det ble ikke så veldig godt mottatt av meg ihvertfall, hehe. Det er jo veldig fint å se på, men kjipt å gå og kjøre på.. :p
Da får jeg legge ut noen bilder her, og se om det blir noen respons! ;o)  Har en stoor skuff full av korter liggende nå, som ikke har noen "eiere", hehe. Lager mer korter enn det er anledninger til  :)) Det er det sikkert noen av dere som kjenner til.. :P
Jeg selger også korter og bokser osv, så om det er noen du liker her, og har lyst å gi bort et håndlaget kort, som ingen andre har... ;) så blir jeg veldig glad om du tar kontakt! :))

Her er kortet jeg ga til min mor da hun fylte år.
(Tok bildene om kvelden, så fikk ikke fargene så godt fram som jeg hadde håpet.. men du skjønner tegninga :p )
Inni kortet, ovenfor metall-sommerfugelen, er det en lomme hvor jeg puttet oppi det jeg hadde skrevet til henne..

 
 
 
 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg blir veldig glad om du legger igjen noen ord! :)
Takk! ;o)