søndag 21. februar 2010

Glitter!

Her er et kort jeg hadde gjort halvferdig, uten egentlig å bry meg med å gjøre ferdig..så fikk jeg en idé om å prøve ut å kutte ut denne "krusedullen" i dobbeltsidig sticky-ark i Cuttlebug-maskinen min, og drysse løst glitter over, og vips så fant jeg inspirasjonen tilbake ;oP Jeg elsker alt som glitrer og skinner, hehe -så etter at jeg prøvde dette, gikk jeg til innkjøp av mange andre nydelige glitterfarger :D Er hekta på denne blågrønne fargen for tida, og lilla blir jeg aldri lei av, så her er resultatet:





Dette skal forestille et "enkelt" kort - Jeg prøver å "tvinge" meg selv til å lage enkle/kjappe kort, så jeg har noen kort i alle varianter tilgjengelig hvis jeg plutselig skulle ha bruk for et, men jeg er altfor glad i pynt og dill dall, hihi.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg blir veldig glad om du legger igjen noen ord! :)
Takk! ;o)